Przymierzam się do zakupu CB, pierwsza opcja była przenośne, ale... po szperaniu w necie waham się pomiędzy CB montowanym na stałe :|
Radio ma być raczej budżetowe, jako iż wcześniej nie miałem CB i nie wiem czy mi się spodoba :szeroki_usmiech
Szperając po aukcjach znalazłem kilka ofert:
Ostatnio jak byłem w sklepie znalazłem zestaw samochodowy CB TTI TCB-550 AM/FM +wtyk zapalniczki + antena magnetyczna TTI CB-X14 3dB z zainstalowanym wtykiem do CB
Cena zestawu 278zł, w cenie jest strojenie na samochodzie
Wymiary CB 124/37/137(szer/wys/gł)
Zależy mi żeby nie wiercić dziur na mocowanie radia, więc wolałbym ręczne, z drugiej strony jest gorsze, gorzej się używa etc, wszystkie schowki maja być nie tknięte, przynajmniej tak bym chciał
W temacie CB jestem zielony, więc proszę o wyrozumiałość
Nie wypowiem się na temat ręcznego radia, bo nigdy takiego nie używałem, ale coś tam powiem ogólnie o CB "stałym". Korzystam z Presidenta Taylora III + antenka ML - 145 (Sirio). Kupując radyjko byłem zielony i praktycznie nic o nim nie wiedziałem, ale chciałem od razu cosik troche lepszego od (modnych i tanich) biedronkowych radyjek :wink: . Napisałem CB "stałe", bo ja właściwie traktuje je jako przenośne. Nic nie wierciłem, nic nie przykręcałem. Wkładam radio pomiędzy siedzenie, a obudowę przy skrzyni biegów, mikrofon zazwyczaj w schowku pod radiem i wszystko ok (masz O II, to zaraz ktoś podpowie, gdzie shcować gruszkę ). Jak nie korzystam, to chowam radyjko do bagażnika i antenke też (mieszkam na takim osiedlu, że nie raz widziałem wiszące kabelki po antenkach i wybite szyby). Reasumując, dla mnie nie ma problemu z większym radiem, bo da się je tak ulokować, że nie przeszkadza mi w niczym, ani nic innego bym nie wsadził w te miejsce, także jest ok. Niestety nie porównam Ci jak chodzą oba modele (ręczne i te zwykłe), bo to jest moje pierwsze radyjko, a z tamtymi nie miałem doświadczenia.